Weer thuis.

10 november 2014 - Zoetermeer, Nederland

Hallo allemaal,

Zaterdagochtend zijn we weer geland in ons kikkerlandje. De reis zit er helaas op. Het is wennen, de drukte, de kou en het "moeten". De was, het huis aan kant, boodschappen dien. Allemaal heel gewoon maar vijf weken lang alleen maar denken, wat voor leuks gaan we vandaag doen, dan is het toch even schakelen. De jetlag is ook nog niet uit ons lijf. Yara heeft ook een beetje moeite om zonder haar vriendjes weer alleen bij ons te zijn.

Natuurlijk zijn er ook leuke kanten aan thuiskomen. Mijn dochter en Puck weer zien. Op Schiphol vloog hij in mijn armen en knuffelde mij met de woorden, ik heb je zo gemist. Dan smelt je toch. Hij heeft ons tijdens de reis regelmatig via Facetime gesproken, soms zonder dat mijn dochter het wist. Zij lag dan nog in bed en werd wakker van zijn geklets met ons.

We gaan de foto's sorteren en er een mooi boek van maken. Ik laat wel weten wanneer het boek klaar is.

Iedereen die heeft gereageerd op de verhaaltjes wil ik bedanken, het was echt leuk om reacties te krijgen. Bedankt!

Groetjes, see you and have a nice day/evening!

1. Jan en Hennie:
    10 november 2014
    Hoi hoi, ja het zal zeker tegenvallen om weer hier te zijn. Het moet allemaal. En dat moeten is soms best benauwd. Wij zijn echt blij dat jullie weer gezond en wel hier zijn. Kijken uit naar de foto's en verhalen die daarbij horen. Tot snel en dikke kus van ons. Byebye
  2. Kleinbrinke:
    10 november 2014
    bedank voor de mooie reis verhalen oppassen datje niet kou wordt
  3. Selma:
    10 november 2014
    Wij vonden het erg leuk om een beetje met jullie mee te reizen en de mooie foto's te zien en nu is natuurlijk weer wennen om in het dagelijkse normale ritme te komen maar went wel snel denk ik , moeten jullie deze week alweer beginnen met werk ? Groetjes en liefs van ons .
  4. Mar:
    10 november 2014
    Ik heb genoten van de verhalen en de prachtige foto's! Zo beleefden wij het allemaal een beetje mee. Dani mist Yara ook merkbaar en ik trouwens ook! Geef haar maar een dikke kus en wie weet kunnen we binnenkort eens met de roho's wandelen. Eerst maar die jetlag uit jullie lijf en afkicken.
    Groetjes van Mar en bedankt dat ik mee mocht genieten.
  5. Annette:
    6 december 2014
    Ook ik heb ervan genoten.
    Het is leuk om te lezen wat je allemaal beleeft en ziet.
    Wat mooi is en wat tegenvalt en ga zo maar door.

Groetjes Annette.